maandag 8 november 2010

Hollanders

En daar waren ze dan, twee verloskundigen en een gynaecoloog uit Harderwijk. Heerlijk om visite te krijgen. Ze kwamen met koffers vol materialen die we hier nog misten. Geweldig dat het mogelijk was om de zo benodigde spullen te verzamelen en mee te nemen!
En wat een verrassing waren de kaarten en cadeautjes van collega's. Iedereen bedankt voor de lieve berichten en oer-Hollandse cadeautjes. Ik kijk ernaar uit om binnenkort weer een heerlijk bakje Jansdal koffie te kunnen doen en iedereen te zien.
We hebben een heerlijke week gehad en we hebben de nodige Afrikaanse avonturen beleefd. Maar daarover gaan Dafne en Rianne binnenkort zelf nog een stukje op mijn blog schrijven.
Inmiddels zijn Dafne en Rianne weer in Nederland en is Marja naar Tineke in het zuiden afgereisd.
Het was een top tijd, en nu ga ik na een week gezelligheid weer wat harder aan het werk want er is nog genoeg te regelen en mijn laatste maand gaat bijna in.
Maar wat een nieuwe energie heb ik na al die Hollandse gezelligheid. En dan komen er volgende week nog twee verpleegkundigen langs die we bij toeval al hebben ontmoet in Bahir Dar. Een kleine Jansdal reünie :)
Wat een rijkdom om zoveel berichten, mailtjes, cadeautjes en mensen op bezoek te krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten