maandag 23 augustus 2010

Foto's deel II

Zo woon ik:



6 opmerkingen:

  1. Hey Zus! Wat een leuk douche / WC combinatie heb je! Zoiets had ik jaren geleden ook, in Amsterdam. Vergeet je niet tijdens t douchen je wc rolletje buiten te zetten anders.... Njoy daar, Adios!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,

    Wat leuk om al zoveel te lezen en de foto's te zien! En je eerste bevalling gedaan; er valt nog veel te veranderen qua denkwijze! Dus werk genoeg de komende maanden.
    Dafne, Marja en ik nemen 28 oktober het vliegtuig en komen je huisje dan bewonderen. Stuur je nog wel een mailtje.
    Veel plezier daar!
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daphne,

    Wat leuk om jou zo op deze manier te kunnen volgen.
    Heel veel succes de komende periode daar gewenst.
    Ik lees mee met je verhalen.

    Liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Daphne,

    Leuke foto's en interessante tekst.
    De westerse beschaving is er al echt aangekomen.
    Geweldig wat je allemaal al beleeft hebt.
    Spannend om het ook te gaan ervaren (Ethiopie, natuurlijk niet het verloskundige werk).
    Moet ik nog een vliegenmepper of iets dergelijks meenemen ?? :) :) :)
    Succes en ik volg je via blogspot.
    Lieve groet, Mark

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Foto's... joepie!!! en kan nu zelfs een reactie plaatsen.. joepie 2!:).
    Gezellig je gisteren even uitvoerig gesproken te kunnen hebben.
    Take care girl!!
    JeekXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Daphne, hoe is het ermee? Zijn je ezoekers weer weg, het was vast wel gezellig weer wat bekenden te zien, groeten Matty

    BeantwoordenVerwijderen